HALLOOJSAN !

Skrivet 2011-03-19 Klockan 23:39:36



Hejsan !

Det här är mitt första inlägg. Jag ska berätta lite om mig själv.

Jag heter Riyana Jag bor i linköping som ligger i östgötland för er som inte vet.
Jag är 16 år gammal. Jag fyller år den 24 augusti. Då fyller jag 17.Jag går i ettan.
Jag går på en linje som heter omvårdnad/natur.Det jag brukar göra på dagarna är plugga, hänga med kompisar, shoppa eller sitta vid datorn. Jag har ganska tråkigt liv.

Jag har bloggat innan men sen tappade jag lusten. But now I'm back :) Jag vill se tillbaka vad jag gjorde när jag var yngre.Jag bloggar bara för min skull. Det är därför jag vill börja blogga igen. Jag bloggade förut med en kompis men vi stängde av den bloggen. 

Nu har ni fått veta lite om mig. 


riyana ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!