Sommarlov :)

Skrivet 2011-06-13 Klockan 09:10:15

Jag har sommarlov nu ! Mitt sommarlov började i fredags.

Förra veckan har varit väldigt hektiskt.

I tisdags
var det vattenkrigsfestival.Vi slog världsrekordet. 
I onsdags var det dance battle. Dansarna var grymma men inte alla. Nicky från bb var en av juryn.Han är en grym dansare.Hela juryn var jätteduktiga dansare.Jag kanske lägger upp en video när de dansar.
I torsdags träffade jag några av mina vänner från min förra skola.
I fredags gick jag på mina vänners utspring.Hela linköping var full av flak.
I lördags gick jag på en studentfest.
I söndags gick jag på en studentmottagning.

riyana ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!