I'M IN STHLM BIIITCH !

Skrivet 2011-06-26 Klockan 03:11:36

Tjenare allesammans !

Nu är jag äntligen i stockholm.Jag kom hit igår kväll.Det kommer bli en skit kul sommar.Jag har min kamera med mig så det kommer bli massor av bilder.
Varför är jag vaken så himla sent?
1. för att det är sommarlov
2.jag har vänt på dygnet
3.Det har blivit en vana speciellt när det har varit så dåligt väder.
Men nästa vecka kommer det bli bra väder.På tisdag kommer det vara 26 grader. Då ska jag och min familj gå och bada.Det kommer bli mitt första dopp detta år. Förra året badade jag ingenting. Jag ångrar det så hårt. Men nu jävlar denna sommar.
riyana ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!