Food,food and some food

Skrivet 2011-06-16 Klockan 12:36:34



God morning everyone. What a lovely day:) Tänk er den meningen med en britisk accent. Jag älskar att härma olika dialekter. Det är så kul.

Jag vaknade vid sju tiden för jag skulle kolla på våra bästa år.Jag missade avsnittet som kom igår. Jag kunde inte hålla mig vaken så jag somnade om igen. Nu är man vaken igen.

Ska snart sätta igång och laga till lunch till alla i familjen. Dagens lunch blir nog kyckling file med klyftpotatis , grönsaker och någon sås.Jag vet inte vilken än.

Nästan alla i min familj ska åka iväg till jönköping förutom flickorna i familjen dvs jag,mamma och min syster. Det kommer bli jätteskönt att de åker iväg för ibland är det kul att det är bara vi girls hemma. We can do whatever we like.

riyana ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!