It's friday friday gotta get down on friday

Skrivet 2011-04-02 Klockan 11:58:23




Jag måste bara ta upp det här om rebecca black. Alla hatar hennes låt friday. De tycker att det är världens sämsta låt.

My opinion:
Jag tyckte inte om den här låten förut. Jag tyckte att den var skit irriterande och väldigt catchy. Man kunde inte sluta tänka på den låten. Men efter några dagar började jag digga denna låt. Den här låten är inte så dålig som man folk tycker. Jag har hört mycket sämre låten än den här. Asså sluta hata på henne. Ni kanske inte tycker om låten men alla kan ju erkänna att den låten är catchy.

/riyana ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!