I should've kissed you

Skrivet 2011-04-30 Klockan 15:44:48


Läckerbiten ;)

Idag är det valborg. Jag vet inte varför jag är inte är peppad detta år. Jag har inte lust att fira valborg. De flesta vet inte ens varför man firar valborg. Mina planer för valborg är att laga och äta middag med vänner. Sedan ska vi röra oss mot brasan. Efter det vet jag inte vad vi ska göra. Jag festar inte så ofta. Det händer väl bara då och då. Det blir ingen fest för min del. Jag orkar verkligen inte slösa min tid på att festa.

Jag sitter och dunkar på chris browns nya album F.A.M.E. Det är en av hans bästa album tycker jag. Jag älskar verkligen den. Asså he is back. Alla ni som tvivlade på att han skulle inte lyckas med sin comeback in your face. How do u feel now. Jag måste byta om för ska träffa tjejerna om några timmar.Det tar tid för mig att välja kläder.

riyana ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!